Min order är ännu inte behandlad trots att det var några dagar sedan jag beställde?

Ändrad den Tis, 10 juni vid 8:39 E.M.

  1. Det kan vara så att det har uppstått ett fel med er order som t.ex. att produkten/produkterna tagit slut eller att det är något som inte kommer att passa. Vi kommer då att höra av oss till er inom kort. Oftast via mail om det inte är brådskande. Då hör vi av oss via telefon.

  2. Ibland kan det vara så att leverantören har lite fördröjning hos sig vilket gör att vi ännu inte har fått någon bekräftelse på beställningen. Detta sker oftast när det är varor som importeras från annan land utanför EU. Där kan det vara lite fördröjning gällande tid och eller andra arbetstider.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov