- Det kan vara så att er order ännu inte är behandlad. Detta kan ske om det är helg eller röda dagar. Det kan också vara så att det är något fel i er order och att vi då behöver komma i kontakt med dig. Vi hör då av oss till dig, oftast via mail. Det finns ingen mening med att ringa in till oss. Är det brådskande så ringer vi dig.
- Är de produkter som ni beställt en vara som ligger på externt lager så kan det vara en intern transport som sker till oss först. Många gånger gör vi så för att undvika eventuella problem som kan uppstå med långa transporter. Efter det så kommer ni att få ett sändningsnummer av oss via mail.
- Innehåller er order kompletta hjul så är produkterna troligtvis på väg till oss först för att vi sedan ska montera däcken och fälgarna tillsammans. Då brukar orderstatus vara "inväntar varor från leverantör" Så fort hjulen är klara så kommer ni att få ett sändningsnummer av oss via mail. Ni kan hitta mer information om er order via Mina sidor.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov