Varför kan jag inte välja att montera vissa fälgar och däck, trots att de finns i lager?

Ändrad den Tis, 10 juni vid 9:00 E.M.

Det beror på att man har olika antal fälgar eller däck i varukorgen eller att diametern inte stämmer överens mellan dessa. Är det staggered fitment (bredare hjul bak) eller fälgar med rotationsriktning så är det bäst att välja montering på två av hjulen först och sedan lägga till de andra två i varukorgen och göra det en gång till. 


Vi kan självklart även lösa det här åt dig om du kontaktar oss på kundtjänst. Vi kan då göra en färdig varukorg som vi sedan skickar till dig via mail. Kontakta oss gärna, så löser vi det eller förklarar vad anledningen är i just er ta

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov