Vid en synlig skada redan vid mottagandet är det viktigt att chauffören noterar skadan direkt, detta är viktigt för att vi ska kunna ersätta eller kompensera eventuella skador på produkten i fråga.
Klicka här för att anmäla skada hos DHL. När ni fått skadenummer hos DHL så är det viktigt att ni meddela detta även till oss.
Det är många gånger som vi tar över ärendet med DHL och sedan hanterar det för er kunder. Vill ni inte göra denna reklamation hos DHL så hjälper vi er givetvis er med detta. Då måste ni hjälpa oss med svar på frågorna längre ner på denna sida så att vi kan svara på DHLs frågor åt er kunder. Hjälps vi åt tillsammans så kommer hanteringen av skadan att gå snabbare.
Vi kan INTE ersätta eventuella skador om detta inte hanteras korrekt.
Var artikeln till hjälp?
Toppen!
Tack för din feedback
Vi beklagar att det inte var till hjälp
Tack för din feedback
Feddback skickat
Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov