Jag har inte mottagit alla varor / Borttappad vara

Ändrad den Ons, 17 sep. vid 5:28 E.M.

  • Om din försändelse försvunnit eller skadats under transporten och skadan är utvändigt synlig ska du tydligt göra en notering om skadan (eller förlusten) på fraktsedeln/handdatorn när sändningen tas emot

  • Om skada eller förlust inte synts förrän förpackningen har öppnats ska du skicka en anmälan inom sju dagar från leveransdatum

  • Har ni ännu inte mottagit er vara som är skickad och det har gått för lång tid så får ni inkomma med en reklamation till oss på Tyred.

Var artikeln till hjälp?

Toppen!

Tack för din feedback

Vi beklagar att det inte var till hjälp

Tack för din feedback

Berätta för oss hur vi kan förbättra den här artikeln!

Välj minst en av orsakerna
CAPTCHA-verifiering krävs.

Feddback skickat

Vi uppskattar din feedback och uppdaterar artikeln vid behov